loading...

مجله سرای فرش ایرانی

وضوح تصویر مجموعه تعداد نقاط منفردی است که به عنوان پیکسلها در روی صفحه مورد نظر شناخته میشود. وضوح نمونه ۸۰۰x۶۰۰ بدین معنی است که صفحه تلویزیون ۸۰۰ پیکسل در عرض خود و ۶۰۰&nbsp پیکسل در محور عمودی

وضوح تصویر مجموعه تعداد نقاط منفردی است که به عنوان پیکسلها در روی صفحه مورد نظر شناخته میشود. وضوح نمونه ۸۰۰x۶۰۰ بدین معنی است که صفحه تلویزیون ۸۰۰ پیکسل در عرض خود و ۶۰۰&nbsp پیکسل در محور عمودی دارد. وضوح بالای مشخص شده وضوح بیشتر تصویر را نشان میدهد.فروشگاه تخصصی تلویزیون کنتراست یک اندازهگیری میزان نقاط روشن و تاریک روی صفحه میباشد. معیار نسبت بالاتر کنتراست، تصویرهای بهتر و جالبتر ارائه میکنند که واژهای برای جزئیات غنی بودن مقدار عمق و سایه تصاویر است. روشنایی تصویر میزان لرزش و ضعف و خرابی رنگها را اندازه میگیرد. معادل مقدار شمعهایی است که لازم هستند تا به تصویر قدرت و کیفیت دهند. به نور پس زمینه در تلویزیون، بک لایت میگویند. در واقع بک لایت همان منبع نوری است که برای ایجاد تصویر روی پنل تلویزیون ایجاد شدهاست. در تلویزیونهای قدیمی قسمتی به نام بک لایت وجود نداشت. با تولید تلویزیونهای LCD و LED بک لایت را میتوان جز مهمترین قطعات تلویزیون دانست. در نمایشگرهای LED از نوع IPS ما در کمترین حالت ممکن، حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت و در بهترین نوع آن حداکثر روشنایی ۶۷۰ نیت را شاهد هستیم.

  • فناوری ارتقاء کیفیت تصویر Resolution Upscaler 4K
  • تلویزیون ال ای دی رسیور دار ال جی مدل 49LH600V
  • تلویزیون سامسونگ Q600A
  • ۳۴ اینچ: حداقل ۱٫۳ متر (Full HD)
  • فناوری پاک سازی صدا ClearAudio+
  • قابلیت اشتراک گذاری بی سیم Screen Share
  • بهترین کیفیت صفحه نمایش
  • نسبت کنتراست فوق العاده

با توجه به اینکه مدل های بالارده با کیفیت عالی تصویر و صدا و سایر ویژگی های هوشمند، عرضه می شوند . در نتیجه از قیمت بالاتری برخوردارند. زیرا سامسونگ بعضی از تلویزیون های جدیدش را با فناوری کیولد (QLED) همراه ساخته که از حجم 100% رنگ در نمایش تصویر بهره می برد. و با صفحه نمایش کریستال، از لحاظ روشنایی و درخشندگی رنگ ها، کیفیت فوق العاده تصویر را رقم می زند. سیستم عامل تایزن در تلویزیون های سامسونگ نیز به عنوان یک رابط کاربری آسان ایفای نقش می کند. تنها ایرادی که به تلویزیون های سامسونگ وارد است استفاده از پنل VA در تلویزیونهاست که در کنار مزایایی از جمله کنتراست بهتر رنگها . اما در برابر ضربه حساسیت بیشتری دارد . چرا تلویزیون های ال جی محبوب ترند؟ کمپانی کره ای ال جی یکی از رقبای سامسونگ است. اما همواره برای کسب رضایت مشتریانش در تلاش است تا فناوری ها نوینی را برای استفاده آسان تر کاربر در تلویزیونهایش ارائه دهد.

شرکت سونی یکی از تولیدکنندگان مطرح تلویزیون است که همیشه با استفاده از فناوری های روز و تکنولوژی های جدید محصولاتی با کیفیت تصویر فوق العاده را تولید کره است و به مشتریان عرضه نموده است. تلویزیون 55 اینچ مدل X8500J یکی از جدیدترین محصولاتی است که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. پردازنده یکی از فاکتورهای بسیار مهم تلویزیون است و نقش کلیدی در کیفیت تصویر دارد؛ هرچه این قطعه قدرتمندتر باشد مسلما تصویری با کیفیت بالاتر را شاهد خواهید بود. تلویزیون 55X85J سونی با استفاده از پردازنده X1™ 4K HDR تصاویر فوق العاده جذاب را برای مخاطبان خود ایجاد می کند. این پردازنده با استفاده از الگوریتم های پیشرفته نویز تصویر را بسیار کاهش می دهد و کوچکترین جزئیات از دید مخاطب مخفی نخواهد ماند. رنگ و کانتراست در این تلویزیون توسط پردازنده X1™ 4K HDR بسیار طبیعی و واقعی است و تصویر با کیفیت پایین را به کیفیت 4k ارتقا می دهد.

  • برخورداری از سیستم صوتی 2 کاناله
  • تکنولوژی تولید صدا دیجیتال DTS
  • کنتراست یا قابلیت نمایش دادن مشکیترین رنگ ممکن
  • تهویه مناسب

این مطلب در سایت دکتر حمیدی نوشته شده است. تلویزیون ماهواره دار؛ مزایا و معایب تلویزیون رسیور دار . از کجا بفهمیم تلویزیون ماهواره دارد؟ نحوه تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ - خرید بانه. شماره مدل تلویزیون qled سامسونگ 2017-2018. کلیه مدل های تلویزیون های سامسونگ با ترکیبی از حروف و اعداد انگلیسی نامگذاری و شناسایی می شوند. سری های تلویزیون سامسونگ به شرح ذیل می باشد. آموزش فعال کردن گیرنده دیجیتال در تلویزیون های سامسونگ . سلام تلویزیون سامسونگ مدل ua46h5303ar ایا گیرنده دیجیتال داره یانه. آموزش در انزل وب : . تلویزیون سری 7 سامسونگ مدل TU7100 - ساخت 2020 - کاشانه. تلویزیون سری 7 سامسونگ مدل TU7100 از جمله تلویزیون های هوشمند سامسونگ می باشد که حتی در صورت عدم اتصال آن به شبکه های ماهواره ای و تلویزیونی. قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می گیرد. مطمئنا شما را سرگرم خواهد ساخت. قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU7000 تلویزیون 4K . 2022 · مشخصات تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU7000 با کیفیت 4K سال 2020 قیمت تلویزیون ماهواره دار سامسونگ تلویزیون سامسونگ سری 7 . راهنمای تلویزیون ال جی ماهواره دار آگرین شاپ. · راهنمای تنظیم ماهواره تلویزیون ال جی رسیور دار. آموزش کامل طریقه کانال یابی دستی و خودکار دستگاه گیرنده . · چندین سال است که سرویس تلویزیون دیجیتال در ایران مانند دیگر نقاط دنیا راه اندازی شده است. آموزش:شیوه اتصال به اینترنت تلویزیون های سامسونگ و ایجاد . · برای اتصال تلویزیون های سامسونگ به WI-FI. ابتدا به داخل منو رفته و شبکه و یا Network را انتخاب میکنیم.در این قسمت 5 گزینه قابل مشاهده است.1-وضعیت شبکه (Network Status) 2 . تلویزیون سامسونگ au7700 از نمایشگرهای هوشمند و اسمارت سامسونگ می باشد. که این برند کرهای از آن در سال 2021 پرده برداری کرده است.

  • پشتیبانی از دستیار الکسا و دستیار گوگل
  • پنل نمایشگر منحنی OLED
  • دارای پردازنده 4 هسته ای
  • کیفیت تصویر FHD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل

فناوری و تکنولوژی های نوین، اثر گذاری قدرتمندی بر دستگاه های دیجیتال از جمله تلویزیون ها گذاشته اند! تصویر در جدیدترین تلویزیون های 2021 به قدری شفاف و واضح است که تا با چشم خودمان نبینیم واقعیت آن را درک نمی کنیم. افزون بر کیفیت تصویر 4K که ریزترین جزئیات هر عکس را به رخ می کشد، تلویزیون شیائومی Mi Q1E صفحه ای از جنس Limitless display دارد؛ تجربه ای که هرگز آن را فراموش نمی کنید! شیائومی با باریک کردن حاشیه ها سعی کرده تا تماشاگران را بیشتر روی تصویر متمرکز کند و در واقع آنها را در تصاویر با کیفیت بالا غرق کند. در حاشیه پایینی نقره ای رنگ می توانید لوگوی شیائومی را مشاهده کند. دو استند فلزی با اتصال پلاستیکی در بسته بندی گنجانده شده است. اتصال آنها به تلویزیون یک کار کاملا ساده است و مسلما شما از عهده آن بر خواهید آمد. شیائومی در این تلویزیون از صفحه نمایش IPS استفاده کرده است. خوب این اولین تلویزیون کیولدی خواهد بود که صفحه نمایش آن IPS باشد.

تصویر واضح و با کیفیت را با تلویزیون 65 اینچی سامسونگ تجربه کنید! تصویری که این تلویزیون به شما نمایش میدهد وضوحی معادل 4320×7380 پیکسل دارد و سرعت رفرش تصویر در این دستگاه معادل 240 هرتز است. این وضوح و سرعت رفرش تصویر، در تلویزیون 65Q950T سامسونگ باعث میشود، تصاویر و فیلمهایی که در این دستگاه میبینید بسیار واضح و با کیفیت باشند به طوری که نتوانید چشم از آنها بردارید. وجود 33 میلیون پیکسل فعالی که برای نمایش تصویر در این تلویزیون کار میکنند ، تصویری بسیار واضح و با جزئیات به شما ارائه میدهد. کیفیت تصویر در این تلویزیون که موتور پردازشگر 8کا دارد 4 برابر از از مدل قبلی، یعنی 4کا بهتر است. این تلویزیون از تمام هم ردههای خود در این زمینه قدرتمندتر عمل کرده و در صدر جدول قرار گرفته است.با تلویزیون سامسونگ مدل Q950 تابلویی از رنگهای طبیعی و شفاف را در اختیار دارید!

چه پورت هایی برای اتصال لوازم دیجیتال به تلویزیون سامسونگ تعبیه شده اند؟ از کاربردی ترین پورت های موجود بر روی تلویزیون 49 اینچ FULL HD سامسونگ می توان به 2 پورت HDMI ، 1 درگاه USB ، ورودی کامپوزیت، ورودی کامپوننت، درگاه هدفون، خروجی صدا اپتیکال پورت LAN ، ورودی آنتن و … امکانات اضافه ای که ثابت می کنند تلویزیون سامسونگ 49J5200 ارزش خرید را دارد کدام اند؟ 1. این تلویزیون دارای پردازنده ی 4 هسته ای می باشد و با سرعت بالا انواع عملیات ها انجام می دهد و در استفاده ی سریع از تلویزیون به شما کمک می کند. 2. سایز نمایشگر عریض این تلویزیون 49 اینچ در کنار ویژگی های مثبت تصویر امکان دیدن تصاویری شگفت انگیز را برایتان فراهم خواهد کرد. تلویزیون سامسونگ 48J6300 دارای چه کیفیت تصویری است؟ کیفیت تصویر این مدل FULL HD می باشد و صحنه ها را با رزولوشن 1080×1920 پیسکل به نمایش می گذارد.

یکی دیگر از روش های تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی این است که ویژگی های بسیار زیادی را با قیمت بسیار پایین ارائه می دهند. برای شرکت های بزرگ تقریبا غیرممکن است که این همه ویژگی را با قیمت کمتر ارائه دهند. بنابراین، هر زمان که تلویزیون با این همه ویژگی اضافی می بینید، باید یک کپی چینی باشد. همچنین، می توانید قبل از پرداخت با بخش مراقبت از مشتریان تماس بگیرید و شماره سریال را به آن ها بدهید تا از واقعی بودن آن اطمینان حاصل کنند. مخصوصاً مربوط به این است که جعبه بسته بندی باید دارای شماره تماس رایگان OEM، آدرس مرکز خدمات و آرم برند باشد. باید یک کارت گارانتی با جزئیات زیادی در مورد نحوه درخواست ضمانت وجود داشته باشد. کارت گارانتی با هولوگرام و شماره سریال درج شده بر روی بسته تلویزیون ال ای دی اطمینان حاصل می کند که شما در حال خرید کالای اصلی و قانونی هستید.

  • تکنولوژی HDR دارد
  • امکان Screen Mirroring:ندارد
  • کیفیت صدا خوب هستش
  • ورودی هدفون
  • از لحاظ قیمت
  • ۵۵ اینچ
  • سیستم عامل هوشمند WEBOS

تلویزیون 77 اینچ ال جی B2 دارای پنل WRGB و تکنولوژی Wide Viewing Angle جهت تولید زاویه دید گسترده میباشد. زاویه دید گسترده به شما این امکان را میدهد تا از هر زاویهای که قادر به تماشای تلویزیون هستید از کیفیت تصویر و رنگ یکسانی برخوردار باشید.خرید تلویزیون سونی از بانه این ویژگی مناسب خانوادههای پرجمعیت که به صورت دسته جمعی به تماشای تلویزیون میپردازند، میباشد و به آنها کمک میکند تا همگی از کیفیت تصویر یکسانی برخوردار باشند. در گذشته برای دریافت تصاویر با کیفیت بالا باید مقابل تلویزیون نشسته و خیلی از آن فاصله نمیگرفتید، اما تلویزیونهای اولد ال جی در بهترین حالت از نظر کیفیت تصویر قرار داشته و از زاویه دید گستردهای برخوردار میباشند. تلویزیون ال جی B2 دارای فناوری Al Brightness Control جهت تنظیم نور صفحه نمایش نسبت به نور محیط با کمک هوش مصنوعی میباشد، همچنین دارای فناوری سنسور نور محیط Iuminance Green Sensor است. تنظیم نور صفحه نمایش نسبت به نور محیط در گذشته به صورت دستی و با تاریک و روشن شدن هوا یا اتاقی که تلویزیون در آن قرار داشت انجام میشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به مجله سرای فرش ایرانی خوش آمدید. در اینجا به معرفی انواع فرش ایرانی ، راهنمای خرید لوازم خانگی ، معرفی بهترین لپتاپ های استوک ، خرید لوازم آرایشی و... می پردازیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 302
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 7,423
  • بازدید سال : 58,257
  • بازدید کلی : 112,863
  • تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    https://kalinab.com/product/xiaomi-tv-max-86/