loading...

مجله سرای فرش ایرانی

اکثر علاقه مندان بازی های کامپیتری به دنبال این هستند که بدانند بهترین لپ تاپ گیمینگ چه خصوصیاتی دارد و در حال حاضر بهترین لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب کدام برند است؟ پس اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخی

خرید لپ تاپ استوک اروپایی و لپ تاپ دل استوک

بختیار رحماندوست بازدید : 312 چهارشنبه 19 مرداد 1401 : 12:39 نظرات (0)

اکثر علاقه مندان بازی های کامپیتری به دنبال این هستند که بدانند بهترین لپ تاپ گیمینگ چه خصوصیاتی دارد و در حال حاضر بهترین لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب کدام برند است؟ پس اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخی برای این قبیل از سؤالات هستید، خرید لپ تاپ استوک اروپایی از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله در خصوص بهترین برند لپ تاپ گیمینگ با ما همراه باشید. درحال حاضر برای خرید بهترین لپ تاپ برای بازی باید حداقل حدود 25 میلیون تومان هزینه کنید؛ که البته حتی با پرداخت این مبلغ باز حق انتخاب وسیعی برای انتخاب بازی ندارید. اکثر لپ تاپ های گیمینگ در بازه ی کمتر از 25 میلیون تومان، از سری کارت های گرافیک GeForce GTX 1650 استفاده می کنند؛ کارت هایی که در حال حاضر برای لپ تاپ های گیمینگ محدود استفاده می شوند. در بازه ی قیمتی 25 میلیون تومان لپ تاپ های گیمینگ، برای اجرای گیم با رزولوشن Full HD و تنظیمات گرافیکی متوسط عرضه می شوند؛ شاید بهترین لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب همین مدل باشد.

  • نمایش : ۱۳٫۳inch,1920x1080pixels
  • پردازنده اینتل Core i5 نسل ۱۱
  • همه دستهبندیهای کنسول بازی
  • صفحه کلید فوق العاده
  • ظرفیت هارددیسک: از 256 گیگابایت تا 1 ترابایت در حالت SSD
  • دسکتاپ / Desktop

این سایز برای کارهای طراحی مهندسی و سە بعدی انتخاب هوشمندانەای است. پس اگر یک مهندس سازە و نقشە کشی هستید این مانیتور برای شما طراحی شدە است. 1080 پیکسل با روکش مات یا Anti Gler است. مشاهدە برنامەها، با کیفیت فول اچدی باعث هر چە بهتر دیدن ریزەکاری های تصویر می شود. این مدل همانطور کە اشارە شد برای کارهای رندرینگ و طراحی مهندسی است پس بایستی یک صفحە کلید راحت و قوی داشتە باشد کە همین طور هم هست. کیبورد مشکی رنگ و برای تاب آوردن ضربەهای شدید کاری در محیط های خشن طراحی شدە است. شکل کلیدهای این مدل، بە هم پیوستە و با یک حالت مقعری است، کە برای کار در فواصل زمانی بالا مناسب است، انداز آنها نسبت بە دیگر رقبا در حد 2 میل بزرگتر می باشند و همین سبب راحتی کار با آنها می شود. موس حرفەای با دقت بالاتر از دیگر موس ها در وسط کلیدهای G, H و B قرا دارد. سال ساخت این مدل بە 2013 بر می گردد و چون 17.3 اینچ می باشد بە راحتی رم و هارد آن قابل ارتقاء می باشد.

برای خرید لپ تاپ ایسر بهتر است ابتدا با این علائم آشنا شوید. آشنایی با علائم اختصاری سبب میشود به محض شنیدن مدل لپ تاپ بدانید که آیا برای رفع نیاز شما مناسب است یا خیر، در این صورت انتخاب راحتتر میشود. لپتاپهای سری E را میتوان لپتاپهایی برای رفع نیازی روتین و عمومی دانست زیرا برای هر قشری مناسب است. اگر به دنبال یک لپ تاپ با سرعت بالا هستید سریF برای شما گزینه مناسبی است. سری S لپ تاپ های نازک و کم وزن هستند. لپ تاپ های سری Aspire ایسر نیز دارای تنوع بسیاری هستند و به احتمال زیاد یکی از مدلهای آن نظر شما را جلب خواهد کرد. لپ تاپهای سری Switch، قابلیت جدا شدن از بدنه را دارند. راحتی صفحه کلیدهای این سری مشهور است. لپ تاپهای سری Chromebook برای کاربرانی که با گوگل و صفحات وب زیاد سر وکار دارند مناسب است. سری Swift لپتاپهای همه پسندی هستند که به عنوان رقیب مک بوک های ۱۲ اینچی اپل عرضه شدند.

این لپ تاپ هنوز یک گزینه عالی است، اما طی این سال ها رقبای زیادی پیدا کرده است. موانع پیش روی این محصول به منظور حفظ جایگاه برتر خود عبارتند از: قیمت گذاری، کمبود پورت ها و برخی مشکلات حرارتی. اما اگر این موارد شما را زیاد اذیت نمی کند و می خواهید طراحی، کیفیت ساخت، صفحه نمایش و صفحه کلید درجه یکی را در اختیار داشته باشید، این یک انتخاب عالی است. این نسخه همراه با پردازندهCore i5-10210U اینتل و پردازنده گرافیکی مجزا Nvidia GeForce MX350 یعنی قطعاتی که در بسیاری از لپ تاپ های موجود در این محدوده قیمتی پیدا نمی شود، عرضه می شود. نسخه AMD نیز وجود دارد، اما این نسخه با گرافیک یکپارچه عرضه می شود. صفحه نمایش 16 اینچی، یک صفحه LCD جذاب 1920x1080 با نسبت تصویر 16:9 و عدم پشتیبانی از لمس است. لپ تاپ دل استوک همچنین با خرید این دستگاه، تنوع مناسبی از پورت ها، اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور و نسخه کامل ویندوز 10 نصیب شما می شود.

  • تبلت سرفیس استودیو ۲ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Studio 2
  • لپ تاپ دست دوم یا کارکرده، تحت گارانتی نیست
  • وزن: 2.25 کیلوگرم
  • پردازنده: Intel Core i5-3437U, 22nm, AES, Anti-Theft, Turbo bis 2,9 GHz
  • مقایسه برندهای گوشی اپل در مقابل سامسونگ
  • عملکرد به روز شده از پردازنده مرکزی “Tiger Lake” اینتل
  • پردازنده Intel Core i3-10110U Comet Lake (2.1 گیگاهرتز ، 2 هسته)
  • پردازنده گرافیکی یکپارچه با پردازنده: اینتل Iris Xe Graphics

در این مقاله قصد داریم مشکل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس را بررسی کنیم. اگر نمی توانید لپ تاپ را روشن کنید، می توانید بر اساس شرایط خود به راه حل های زیر مراجعه کنید. اگر به دنبال تعمیر کار حرفه ای لپ تاپ ایسوس هستید میتوانید به راحتی با نمایندگی ایسوس تماس بگیرید و مشکلات خودتان را حل کنید. “چراغ پاور روشن است” به این معنی است که سیم برق و آداپتور ac در حال کار هستند، اما دستگاه به علت اختلال در سایر اجزای اصلی، قادر به بوت شدن نیست. لطفا باطری لیتیوم یون را بردارید (برای برخی از مدل های نوت بوک وجود ندارد. و مستقیما از آداپتور ac برای شارژ دستگاه استفاده کنید. تمام دستگاه های خارجی پرتابل مانند دستگاه های USB، کارت حافظه، کابل اینترنت، HDMI، CD-ROM و غیره را قطع کنید. قبل از اینکه اختلال رخ دهد، سعی کردید پارتیشن هارد دیسک یا حافظه را گسترش دهید؟

پردازنده، هسته ی اصلی لپ تاپ ها به شمار می رود و قدرت آن سبب می شود تا لپ تاپ شما مدام هنگ نکند و به راحتی برنامه ها را اجرا کند. توجه نمود. پس اگر قصد بازی کردن بازی های جدید را دارید بهتر است دستگاه هایی را خریداری کنید که حداقل COREi5 باشند. باید گفت که پردازنده های اینتل گزینه های مناسب تری به نسبت AMD هستند. حافظه ی نامناسب برای یک لپ تاپ سبب می شود تا عملکرد آن دچار اختلال شود و این چیزی است که گیمر ها از آن فرار می کنند. پس این لپ تاپ های مختص گیم، باید رم و حافظه ی مناسبی داشته باشند. لپ تاپ هایی که قابلیت افزایش میزان حافظه را دارند، می توانند گزینه ی مناسب تری برای گیمر ها باشند. پس یادمان باشد به هنگام خرید، این نکته را در نظر گیریم که هرچه حافظه ی بالاتری را خریداری کنیم، رضایت بیشتری هنگام بازی خواهیم داشت .

لپ تاپ ایسر سوئیفت 7 لپتاپی دارای طراحی بسیار زیبا و باریکی و سبکی آن غیرقابل تصور است. دارای صفحه نمایش زرق و برق دار است.و از عمر باتری طولانی اون تعجب خواهید کرد. این ویژگی ها باعث شده که این مدل را یکی از بهترین اولترابوک ها برشمرند. لپتاپ لنوو X1 Carbon یک لپتاپ تاپ تجاری و مدیریتی شناخته می شود . از ویژگی های این لپ تاپ میتوان به وزن سبک ، شاسی جذاب ، عمر باتری طولانی و صفحه کلید با بهترین کلاس اشاره کرد. لپ تاپ های تینک پد لنوو از نظر گذراندن تست های امنیتی سرآمد لپ تاپ ها هستند. لپ تاپ دل XPS 15 دارای طراحی باریک و جذاب ، کارت گرافیک عالی ، صفحه نمایش 4k OLED خیره کننده و کارای و عملکرد بسیار سریع است. از نقاط ضعف این لپتاپ هم میتوان به طول عمر باتری زیر متوسط (4 تا 9 ساعت) اون اشاره کرد. از ویژگی های لپ تاپ لنوو Yoga C940 میتوان به طراحی باریک و ممتاز ، صفحه نمایش زیبا 4k ، اسپیکرهایی با صدای واضح و عملکرد و کارایی سریع اون اشاره کرد. عمر باتری در نسخه 1080p طولانی است ولی در نسخه 4k زیر متوسط است. در این مقاله شما را با بهترین لپ تاپ های سال 2020 آشنا کرده و آنها را از نظر طراحی ، صفحه کلید ، کیفیت صفحه نمایش ، عمر باتری ، عملکرد و قیمت مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم. اگر مقاله براتون مفید و یا جذاب بود ، آی تی رایان را به دوستانتان معرفی کنید.

  1. دارای ۱۹.۳ ساعت عمر باتری
  2. کی لپ تاپ ارزان می شود؟
  3. ۱.۷۵ کیلوگرم
  4. (Asus ZenBook 15 (UX534F
  5. وزن: ۲.۰ کیلوگرم
  6. نمودار قیمت
  7. وضوح تصویر
  8. پردازنده: Core i5 3427u

تذکر : وقتی ما در حال نوشتن این مقاله هستیم پدیده ویروس کرونا COVID-۱۹ دنیا را کاملا به هم زده است و همه ما مجبور به محصور شدن در خانه هایمان هستیم. در این زمان غیر عادی، ممکن است یک کامپیوتر رومیزی گزینه بهتری باشد زیرا ممکن است ما در این دوره تحصیلات و کارمان را از راه دور انجام دهیم. مشاجره Mac در برابر Windows بین کاربران مایکروسافت و دوستداران اپل همیشه بسیار داغ است. با این حال، برای معماری، توصیه می کنیم که با سراغ دستگاههای Windows بروید. دستگاه Windows نه تنها ارزان تر هستند، بلکه دارای مشخصات بسیار بهتری برای انجام کارهای سخت نیز می باشند. یکی دیگر از دلایلی که مک را پیشنهاد نمی کنیم عدم پشتیبانی مک از نرم افزار های بروز معماری است. برنامه های معماری مانند v-ray و Revitدر حال حاضر اغلب برای ویندوز هستند . این به این معنی نیست که نمی توانید ان را روی Mac اجرا کنید، بلکه باید bootcamp را نصب کنید تا این برنامه ها را اجرا کنید.

  • نور پس زمینه
  • باتری با طول عمر بالا در برخی دستگاه ها
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia Geforce RTX 3050Ti
  • الترا اچ دی IGZO با رزلوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰
  • روشنایی کم مانیتور

مجموعه سخت افزاری این لپ تاپ شامل پردازنده مرکزی Core i3(1005G1)، حافظه رم 4 گیگابایت از نوع DDR4 و128 حافظه SSD می باشد.لپ تاپ استوک توشیبا  اگر به دنبال یک دستگاه محاسباتی ایدهآل هستید، لپتاپ Lenovo V15 Intel Core i3 نسل دهم با صفحهنمایش 15.6 اینچی (رم 4 گیگابایت، HDD 1 ترابایت/Win 10 Home/ رنگ نام / وزن)، شماره مدل 82C5A00AIH یکی از پرطرفدارترین دستگاهها است. که می توانید برای آن بروید این لپ تاپ دارای نسل دهم Core i3 اینتل با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز است تا بتوانید به راحتی چند کار را انجام دهید و وظایف خود را به موقع انجام دهید. این لپ تاپ جمع و جور و سبک وزن است که می توانید آن را به راحتی در کوله پشتی خود حمل کنید. ابعاد لپ تاپ Lenovo V15 Intel Core i3 نسل دهم با صفحه نمایش 15.6 اینچی (رم 4 گیگابایتی، 1 ترابایت HDD/Win 10 Home/نام رنگ/وزن)، شماره مدل 82C5A00AIH 53.3 x 7.4 x 33.3 کیلوگرم وزن حدود 1 سانتی متر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به مجله سرای فرش ایرانی خوش آمدید. در اینجا به معرفی انواع فرش ایرانی ، راهنمای خرید لوازم خانگی ، معرفی بهترین لپتاپ های استوک ، خرید لوازم آرایشی و... می پردازیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 465
  • بازدید ماه : 2,214
  • بازدید سال : 53,048
  • بازدید کلی : 107,654
  • تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    https://kalinab.com/product/xiaomi-tv-max-86/